ROME - Italianen hebben altijd de reputatie gehad een uitbundig volk te zijn, vooral op liefdesvlak, maar de laatste rage in het daten bewijst het tegendeel. De datingservice Shyno bespaart veel Italianen de moeite iemand uitgebreid het hof te maken.
De datingservice werkt met T-shirts en sms'jes en heeft in korte tijd tienduizenden inschrijvingen gekregen.
Voor bijna 40 euro kan een vrijgezelle Italiaan of Italiaanse een T-shirt kopen met daarop een opdruk met een code en een nummer, zoals Amor 441 of Fancy 007. Tegelijkertijd schrijft die zich in op de website www.shyno.com.
Wie de drager van een dergelijk shirt wel ziet zitten, stuurt een bericht naar de website, die het mobiele nummer van de afzender doorstuurt naar de beschikbare man of vrouw. Die kan vervolgens zelf kiezen of hij of zij wil reageren.
Een nogal omslachtige manier om iemand te leren kennen, maar het initiatief heeft wel succes. Shyno verwacht eind dit jaar al 200 duizend deelnemers te hebben.
Bron:Nieuwsblad