Italianen maken elkaar het hof via t-shirt en sms

ROME - Italianen hebben altijd de reputatie gehad een uitbundig volk te zijn, vooral op liefdesvlak, maar de laatste rage in het daten bewijst het tegendeel. De datingservice Shyno bespaart veel Italianen de moeite iemand uitgebreid het hof te maken.

27/02/2007

De datingservice werkt met T-shirts en sms'jes en heeft in korte tijd tienduizenden inschrijvingen gekregen.

Voor bijna 40 euro kan een vrijgezelle Italiaan of Italiaanse een T-shirt kopen met daarop een opdruk met een code en een nummer, zoals Amor 441 of Fancy 007. Tegelijkertijd schrijft die zich in op de website www.shyno.com.

Wie de drager van een dergelijk shirt wel ziet zitten, stuurt een bericht naar de website, die het mobiele nummer van de afzender doorstuurt naar de beschikbare man of vrouw. Die kan vervolgens zelf kiezen of hij of zij wil reageren.

Een nogal omslachtige manier om iemand te leren kennen, maar het initiatief heeft wel succes. Shyno verwacht eind dit jaar al 200 duizend deelnemers te hebben.


Bron:Nieuwsblad



04/01/2014
Steeds meer prostituees vinden hun weg naar de sociaalnetwerksite Twitter om klanten te lokken. Dat schrijven het Belang van Limburg en Gazet van Antwerpen. Hot Marijke is de eerste die er mee begonn..
11/11/2015
Wellicht doen veel mensen zich vaak veel mooier voor op dating websites dan dat ze daadwerkelijk zijn. Op dergelijke sites worden soms de meest verleidelijke foto’s gepresenteerd en lijken de..
31/10/2014
Ik ben een 35-jarige, gehuwde vrouw met twee kinderen. Ik heb een betrouwbare partner, maar mis een warme gevoelsband. Mijn man is rationeel en praktisch, ik ben erg emotioneel en deze verschillen le..
02/11/2011
SINT-NIKLAAS - De Crazy Dating Party van KLJ in Nieuwkerken maakt gebruik van fuifbussen om de verwachte 3.200 fuifgangers na afloop veilig naar huis te loodsen. ..